Toppen & Botten


1. Idag vill jag sänka vädret.
fyfan vad tråkigt det är med så mycket regna va?
2. paddor!
usch, så jävla äckliga. alltså jag skojar inte, vi hade tre stycken just utanför dörren på baksidan av huset nyss. så äckligt! helt ärligt är jag småskraj för dem där små sakerna. hoppar åt alla håll och håller på. nej usch!
3. Fjällning.
Haha, det finns en massa ord för detta. Men jag menar alltså när man tappar huden. Oftast de brunna man nu lyckas få fram under dem soliga dagarna. De dåliga är att det hjälper int ehur mycket man smörjar in sej med hudkrämer, man tappar det ändå allltid!


1. Karameller!
Hihi, ni vet vad jag menar? Hårda, färglada, sura & söta godis karameller! Mums. Dem är alltid goda, och håller länge!
2. Duschen efter träningen.
Behöver jag säga mer? Hur skönt som helst att få slappna av och känna efter hur trött man faktist är i en varm dusch efter dagens slit.
3. Godnatt sms.
Love it. Hur mysigt som helst. Man måste alltid le'
För då vet man att de finns folk som bryr sej. & faktist undrar och vill veta.

puss /e

Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten

tack detsamma sötis! Du kanske vill att vi följs åt med bloglovin..? =) kramis

2009-07-23 @ 21:06:06
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0