Konfirmation 09

Detta sommarlovet var jag & Joz iväg på konfirmationsläger i gransnäs.
Det var nog något utav det bästa vi gjort! Vi lärde oss enormt mycket , Och det är faktiskt skönt att tro på något !
För jag menar ingen av oss var megatroende, men nu efter konfirmationen tror vi ändå fullt på han däruppe :D
Dessutom var det ju underbara personer vi åkte dit med och lärde känna lite närmare. ♥
Idag var iallafall jag & Joz på församlingshemmet & fick bilderna från lägret, så här kommer dem:

- Du är inte bra som du är.
Du är perfekt som du är skapad

 
- Ja, vi har böljor på oss ! Haha!

- Jag går längst stranden. Det är mitt liv som jag går förbi...
Hela tiden är det två par fotsteg som går, det är du & jag Gud. Du följer med mej i mitt liv..
Men, när jag hade det som jobbigast i mitt liv, då är det ju bara ett par fotsteg? Tunga & ensamma, varför lämnar du mej när jag behöver dej som mest Gud?
Gud - När du bara ser ett par fotsteg, det var dem stunderna under ditt liv som jag bar dej.

Puss- e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0