Toppen & Botten


1. Hemma gjorda smycken!
& det säger jag inte bara för att jag gör det ibland ;) Utan för att jag tycker det är sjkut coolt när man står upp och bär sina smycken som är gjorde utefter vilken person man är!

2. Mp3 / Ipod 
Alla älskar den? Hur skönt som helst att stänga ute allt omkring sej var och när som helst man känner för det!

3. Värmeljus
Även fast det är sommar. Så jo, jag älskar att tända ljus. Det blir mysigt och jag tycker man slappnar av och behöver inte säga mycket. Livet finns i ljuset.



1. Tomma flingpaket!
När man är skit sugen och tänker ta sej en stor talrik flingor, så är paketet nästan slut. Usch vad sur man blir då!

2. Att packa upp efter att varit borta.
Sortera och skit.. Det tar alltid evigheter, och ändå hamnar det mesta i en hög mitt på golvet.

3.  naglack som försvinner till viss del av sej själv.
Det är ju bara sjuklt tråkit när nagelacken börjar åka av på en bit av nageln bara. Skit fult blir det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0