piercing!

Någonting som jag tycker är riktigt snyggt är att ha piercing i tungan eller navlen. Jag känner väldigt många som har det, och jag skulle jätte gärna vilja pierca mig i tungan eftersom jag inte har så stort behov utav att visa min mage. Men då är det ju så att man såklart måste ha tillstånd för sina föräldrar. Och har jag det? NEJ.
Det gör mig irriterad, för jag tycker att man ska få välja själv om man vill pierca sig eller inte. Man får ju ta hål i öronen utan föräldrarnas tillstånd? Och mina föräldrar har så länge jag kan minnas alltid trott att om jag gör något, så blir det tillslut till överflöd. Så om jag säger att jag vill pierca mig i tungan till dom (bild ett), så tror dom att jag kommer sluta som mannen på bild två.
Hm.. Ibland förstår jag inte vad som beskymrar dom. Om jag har ett hål i tungan eller inte spelar väll inte så stor roll?

     
/joz.

Kommentarer
Postat av: camila

Svar; tack så mkt :D

Jag älskar videobloggar:D

Puss/Kram<3

2009-08-18 @ 04:06:16
URL: http://iamcamila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0